Enda et besøk, nesten 7 uker

I dag ble det et lite formiddagsbesøk igjen og det er jo ganske naturlig at de stadig blir større og større men jaggu meg var de ikke blitt større igjen siden sist jeg så dem.

Sita møtte meg ved døra, overlykkelig over å se meg, men så var det heller godbitene i ryggsekken hun ville ha…

Jeg kjøpte et halsbånd til MacLurven i morgen og mens jeg var på butikken slo det meg hvor stor forskjell det er på innkjøp før hund nr 1 kom i hus i forhold til når hund 2 nå snart kommer. Dette var NOE av det vi kjøpte før Sofus kom til oss for 2 år siden

Og foreløpig er dette det som er kjøpt inn til MacLurven kommer

Men det blir nok litt mer på minstemann etterhvert også men det er litt unødvendig å kjøpe alt nytt når vi har det fra før.

Valpene var våkne og ville veldig gjerne ha oppmerksomhet, de får jo aldri det til vanlig  så jeg ofret meg og satte meg på gulvet (det var veldig sarkastisk ment om noen ikke fikk med seg det :-))

Etter en stund sovnet de men så snart Sita kom inn ville de ha mat. Jeg tok på MacLurven halsbåndet men det var mye morsommere å tygge på enn å absolutt ha rundt halsen. Jeg tror vist at han er mye større enn han er for halsbåndet var MER enn stort nok.

Oppdretter Katrine la de i inngjerdingen sin slik at Sita skulle få litt fred og etter 2 minutt sov de alle tre, MacLurven med ansiktet i bakenden på søstra.

Nå er det ikke lenge til han kommer hit og det gleder vi oss stort til.

Legg igjen en kommentar

