Tilbake hos mamma og oppdretterne

Forrige helg tilbragte MacLurven sammen mamman sin, Sita, og oppdretterne Katrine og Hans Petter. Jeg feiret bursdagen min og de var så snille at de var «barnevakt» for meg.

Jeg var veldig spent på om han kom til å kjenne dem igjen da jeg ringte på døra (jeg vet det var tåpelig, for det var jo bare 3 uker siden han så dem sist) men så snart Katrine åpnet døra og Mac så henne begynte halen hans å gå og Sita ble helt spinn vill og raste rundt og lekte med han.

Søndag var de på Lapphund utstilling hvor han møtte igjen broren sin, Thorvald, og ut fra bildene jeg har sett herjet de vilt. Denne helgen skal vi møte Thorvald og eierne hans, Ellen og John Arne, og det gleder jeg meg veldig til. Skal ta med kameraet mitt så får vi se om jeg får tatt noen bilder i rolige øyeblikk 🙂

Siste bilde jeg har av de to brødrene 🙂 Maclurven til høyre.

One thought on “Tilbake hos mamma og oppdretterne

Legg igjen en kommentar

