Lekestund med badeand i munn

I dag har vi øvd på å være alene hjemme i våken tilstand. Hittil har han sovet når jeg har gått på butikken e.l. men siden det er bare en måneds tid til skolen begynner igjen så vi må starte med «alene hjemme» treningen.

Jeg fant en gammel badeand og ga han før jeg gikk ut og han brydde seg ikke det spøtt om at jeg gikk men ble glad da jeg kom hjem. Selv om han lå å koste seg med badeanda da jeg kom inn på stua igjen.

Tror denne anda blir leken som blir tatt frem når han skal være alene en liten stund slik at den forblir ny og spennende.

Legg igjen en kommentar

