Ruskevær = lang tur

I kveld var MacLurven og jeg på langtur, dvs ikke så veldig lang men lang nok til at han ble så sliten at han bjeffet sint på en søppelkasse han har sett hver dag siden han kom hit. Det er nemlig rundt 11 grader, grått og vått trøndervær og det er favorittværet mitt. Det var fantastisk godt å gå tur, når det er slik vær er det ingen vepser, ingen fluer, svært få folk og vi møtte ingen syklister. Jeg liker ikke syklister når jeg er ute med hundene.

MacLurven holdt godt følge helt til vi kom nære bilveien, han synes nemlig biler er fascinerende og stopper for å se på at de kjører forbi. MacLurven var temmelig våt da vi kom hjem og syntes det da var på sin plass å rulle seg litt i litt tørr sand som han fant under en veranda, jeg trenger vel ikke si at han var skitten….

Jeg gleder meg enormt til høsten og vinteren kommer og vi kan være ute i mer drittvær 🙂

Legg igjen en kommentar

