Besøk hos mamma

I kveld var vi på besøk hos Katrine, Hans Petter, lille Ingeborg og mamma Sita, det er alltid like artig å se Sita og MacLurven springe, herje og leke slik de gjør. En skulle tro at Sita ville gå lei men neida, da MacLurven tok en pause terget hun han eller satte hun seg på han slik at han «måtte» leke igjen. Etter en stund så jeg at MacLurven hadde blod på tunga og det viste seg at han hadde mistet ene tanna i overmunnen under leken, det er jo bare bra og jeg vet han har mistet mange men nøyaktig hvor mange vet jeg ikke. Vi hadde også med Sofus denne gangen og 3 er alltid litt rart, det er vanskelig å leke sammen men jeg tør påstå at alle tre storkoste seg. Lille Mac sovnet i bila på vei hjem. Vi dro dit delvis for å få hjelp til å klippe ørene, dvs ikke selve øret men hårene på ørene slik at de kan få litt hjelp til å stå av seg selv. Katrine hjalp meg heldigvis, jeg er jo så pysete når det kommer til slike ting, og selv om MacLurven kjedet vettet av seg gikk det egentlig veldig bra. Han ligger og sover nå så jeg skal få tatt bilde av han i morgen slik at dere kan få se.

Jeg hadde med meg kameraet mitt i kveld og tok kjempemange bilder og her er et «lite» utvalg.


Jeg VET at mamma gikk inn i denne buksen…..

Jamen.. hvordan kom hun seg dit????

Jeg skal taaa deg

bare vent der så kommer jeg

bare vent litt til så kommer jeg å tar deg

er der snart….


nååå er jeg der nesten

Klarer ikke helt stoppe…. men det var et godt forsøk

en liten pustepause


TANTE!!!!!!!

Hvor skal Sofus hen???

Sita!!!

4 thoughts on “Besøk hos mamma

  1. bettebett Innleggsforfatter

    takk for det Monica. skal ta med kameraet neste gang vi kommer bort i hagen din 🙂

  2. Marianne Velle

    Syntes ikke ørene han så så gale ut. Visst han er bare 4 mnd, ville jeg gitt han litt mer tid..Ellers om du vil tape, så må du bare bruke det til du ser ørene stå av seg selv..Varierende å lang tid det tar..Nydelig hund da 😉 Å så så kjekt å få leke seg med mammaen sin 😉

  3. bettebett Innleggsforfatter

    Takk for hyggelig kommentar, vi er kjempeheldige som bare bor 20 minutter unna oppdrettern og broren til MacLurven bor i nærheten han også så de møtes med ujevne mellomrom.
    Det er vanskelig å vite hva man skal gjøre med ørene, både søstra og broren til MacLurven har mer eller mindre fått opp begge ørene allerede og det blir jo til at man sammenligner med søsknene… men kanskje jeg bare skal se det an litt.

Legg igjen en kommentar

