Skogtur

I helga var Kathrine, Sofus, MacLurven og jeg på skogtur, vi gikk Sti Buvarden en tur på ca 1,6km. Det var en kjempefin tur, litt vått da det er delvis myr og MacLurven eier ikke frykt. Jeg har han alltid i bånd selv om vi er i skogen for han følger jo nesa mens vi må følge stien og da er det greit å kunne «huke» han inn igjen 🙂 Mobilen til Kathrine tar bilder i et underlig format men de ble kjempefine.

Meg, Sofus og MacLurven

En fin dag på «fjellet»

Kathrine, Mac og Sofus

Jeg liker gamle, krokete trær 🙂

Myr med høstfarger, denne myra hoppet MacLurven rett uti og ble litt overrasket da det ikke var fast grunn under føttene lenger.

Brettingen i bakgrunnen, hit skal vi til våren. Jeg har aldri vært på toppen, vi skulle dit en gang men det var midt i blomstringa til bjørka og jeg gikk nesten inn i allergisk sjokk. Har aldri opplevd noe slikt før og ønsker ikke gjøre det igjen så MacLurven og jeg skal hit FØR bjørka blomstrer neste vår 🙂 I følge kartet mitt er det 209meter høyt og det er jo ikke så høyt men det er ingen sti opp så vi får se hvor lang tid vi bruker.

Buvarden

Guttene våre 🙂

Sofus og Buvarden

En liten drikkepause

Langt i det fjerne er Blåheia, en annen tur Mac og jeg skal begi oss ut på til våren, det blir en heldagstur og jeg håper jeg klarer å komme meg opp med alle betennelsene mine 🙂

En siste pause før vi begynner på hjemveien.

Legg igjen en kommentar

