Tenner og vekt og sånn

Jeg har jo helt glemt å si hvordan det går med tannfellinga og sånn.

Vi var hos dyrlegen (Byåsen Dyrehospital) før helgen for å klippe klør og veie og sånn og jeg ba Titti se på tennen hans samtidig og han har mistet alle utenom en liten jeksel, resten er borte og mesteparten av de nye tennene har kommet opp igjen så nå han har de store fine tennene sine. Jeg har kun funnet en tann, resten har han nok svelgt og den skal jeg ta vare på  – sentimentale meg 🙂

Han veier nå 9,05kg så og si like mye som Sofus gjør og han har blitt kjempehøy, jeg kaller han litjen men det kan jeg ikke gjøre stort lenger for han er høyere enn alle de andre hundene vi er sammen til daglig.

Klørne liker han ikke å få klipt og spesielt frempotene liker han ikke at noen tar på, men han har blitt mye bedre.

One thought on “Tenner og vekt og sånn

Legg igjen en kommentar

