11kg!!!

11kg veier MacLurven akkurat nå…..

Han har vokst kjempemye i det siste og jeg måtte spørre dyrlegen om han hadde blitt tjukk for over natta hadde brystkassa hans blitt mye større og han ble litt uproporsjonal igjen men Titti sa at han var alt annet enn tjukk, ribbena kjennes godt og han har smalnet over hoftene – så da slår jeg meg til ro med det. 🙂

Klippe klør liker han fremdeles ikke, han hyyyylte bare hun tok på labben hans men heldigvis har hun sånn varme og humor at jeg ikke friket ut fordi jeg trodde han hadde vondt – for jeg så jo ikke labben hans fra der jeg var. Jeg skal begynne å få de som kommer på besøk til å ta på labbene hans så kanskje han blir vandt til at andre en meg tar på dem og at det er greit.

7 thoughts on “11kg!!!

  1. Stine

    11 kg? Da kan man kalle seg stor gutt! Uff, de vokser så fort opp…

    Utstyr alle gjester med en godbit og be dem ta han på labbene mens han får noe godt, så tenker jeg du kjapt vil se at klør blir noe han får klippet med glede:)

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Ja jeg bør nok slutte å kalle han «litjen» (den lille på trøndersk) for han er jo mye større enn halvbroren Cavalieren Sofus.
    Skal prøve det med godbitene så får vi se hvordan det går 🙂

  3. Stine

    Grillet kylling i små biter pleier å være en kjempesuksess! Til inntrening av alt som er litt kjipt, egentlig:) Det og vafler!

    Og for deg vil han da alltid være liten, selv om han er stor? Frost er min lillegutt, selv med 25 kg.

    Lykke til!

  4. bettebett Innleggsforfatter

    Ja, han vil jo alltid være liten i mine øyne. Frost er jo forresten en helt utrolig nydelig hund også 🙂 Til de som ikke vet hvordan han ser ut så er bilde her

  5. Ellen

    Melder meg frivillig til å pelle på labbene hans hvis du trenger 😀

    Forresten har vi lyst til å invitere med oss deg og MacLurven på skogstur en dag! I skogen hos oss er det veldig lite folk (dvs, vi vet hvor vi kan gå for å ikke treffe mange, heter det vel) så da kan du prøve å ha ham litt løs hvis du vil trene på det 🙂 Kan prøve å finne en dag det ikke høljeregner, for da er det så utrivelig å gå i marka (vått er det jo uansett, men litt mindre vått kan vi jo prøve å ha det…) (: Hvis det blir vanskelig å komme seg hit kan vi komme og hente dere (:

  6. Stine

    Tusen takk, det var hyggelig å høre. I min verden er jo Frost fantastisk, men alltid hyggelig å høre det fra andre:)

    Ha en strålende helg, håper dere får mye moro!

  7. bettebett Innleggsforfatter

    Så snilt av deg og dere Ellen, vi sier ja takk til begge deler, dvs både labbepelling og skogtur. Vi avtaler nærmere senere 🙂

Legg igjen en kommentar

