Mamma, pappa, lillebror og jeg

I dag var vi på besøk hos pappa Sarek og eierne hans Anne Marie og Ivar. Jeg tok rundt 550 bilder og av de ble det 79 brukbare, noen av de kan du se nedenfor. Hurra for digitale kamera sier jeg bare… Vi hadde en kjempefin formiddag og det var artig å endelig møte pappan til MacLurven. Sarek er jo bare helt nydelig han, og det samme er jo Sita så jeg skjønner jo hvordan MacLurven, Thorvald og Shira har blitt så fine 🙂

Da vi kom fikk MacLurven hilse på katten Rune og han synes katter er noen snodige dyr.

Det tok ca 20 sekund før far og sønn sprang rundt og lekte.

Kommer det noen???
JAAA!! Sita og Thorvald kom og herjingen startet for fult.

Thorvald, MacLurven, Sita og Sarek

Min bamse… nei min bamse….

Ingen vil gi seg…

Men så kom Anne Marie og Sarek med favorittleken hans og bamsen ble sluppet på stedet.

jeg vil ha andre enden…

Begge valpene tok ene enden mens Sarek holdt den andre

Woohoo, MacLurven vant!!

Men ikke lenge for så kom Thorvald

Min… nei min…. nei min…… Har vi hørt det før??

Ingen orket å stå lenger men en tautrekke-konkurranse kan like gjerne skje liggende..

Thorvald vant tauet og satte seg like godt oppå MacLurven

Da kom Sarek bort for å si hallo

Pappa nyter beundring og respekt fra sine små.

Men de var så slitne at de ikke orket å stå, de hadde jo sprunget konstant i 2 timer.

MacLurven på rygg.

Luskende tiger? nei Luskende Sarek

Kom igjen da Thorvald… lek med meggg

Hmmm.. hvordan skal jeg få tatt fra han ballen???

JO, sånn!!

Men Thorvald ga seg ikke så lett

Så 5 sekund senere….. mitt tau… nei mitt….. osv osv osv

Wooohooo Thorvald vant…

Runde 8

Dette er enten Sita eller Thorvald.. jeg syntes det var et stilig bilde 🙂

Den vakre Sarek

For et vakkert smil

Så var det tid for familiebilde, men det var ingen enkel sak å få de to valpene til å sitte rolig lenge nok. Gjett om MacLurven og jeg skal øve på «vent» kommandoen i uka som kommer 🙂

Se hvor fint jeg sitter da Elisabeth…

De stolte foreldre

MacLurven og Sita… ligner så utrolig mye på hverandre

på samme måte Sarek og Thorvald gjør 🙂

Nei, nå orker vi ikke mer..

Ok da, litt til da…

Vi hadde en kjempefin dag sammen alle menneskene og hundene og vi kommer gjerne på besøk igjen. Det skal bli artig å se hvordan de går overens når guttene blir kjønnsmodne.

2 thoughts on “Mamma, pappa, lillebror og jeg

Legg igjen en kommentar

