Noen nye bilder og nok en oppdatering

Nå har jo MacLurven rukket å blitt 7 måneder og jeg husker ikke sist gang jeg tok bilder mens vi lekte så det har jeg gjort i kveld. På morgenturen vår i mørket i dag gikk han i noe rødmaling som noen hadde tømt ut på gresset så venstre for og bakfot er rødspettet. Dumme folk.

Han er egentlig ikke så syk som jeg hadde trodd han skulle være, han har ikke nyst på flere dager og hoster kun når han er ute og blir for ivrig og trekker mye. Vi holder han selvfølgelig borte fra andre hunder og kommer til å gjøre det til neste torsdag for alles sikkerhet 🙂

Store fine gutten min 🙂

Snåle lille hunden min 🙂 han slapp ballen og like etter jeg knipset dette hoppet han opp etter en annen ball. Han ELSKER baller den hunden.

Legg igjen en kommentar

