8 måneders kontroll

Forleden fikk jeg brev i posten fra Byåsen Dyrehospital som minte meg på at jeg skulle på 8 måneders kontroll med MacLurven.

«Foruten en generell klinisk undersøkelse, vil det særlig bli lagt vekt på tenner og tannstilling, ledd og muskulatur, pels og hud, foring og adferd. Vi ser at i denne perioden av livet er det lettere å rette opp små avvik som din hund i motsatt fall kanskje vil få problemer med i voksen alder»

og det høres jo kjempebra ut! Gleder meg til å høre hva de synes om han 🙂 Det er noen uker til vi har time enda og han er jo ikke 8 måneder før 18. desember men jeg skal holde dere oppdatert når den tid kommer 🙂

 

Legg igjen en kommentar

