Juletre og valp

Nå skal jeg ikke skryte så veldig mye mer av MacLurven men han er så flink og skjønn 🙂

Dette er hva jeg pyntet juletreet mitt med i år, pepperkakeformer, peppermynteparaplyer, norske flagg, lys og glitter. MacLurven ELSKER jo pinner av alle slag og jeg var SVÆRT spent på hvordan han ville reagere når juletreet plutselig dukket opp i stua. Men det har gått kjempebra, han synes det er spennende å lukte på treet og drikke litt av vannet men han har ikke spist på, tisset på eller gjort noe annet med treet så neste år kan jeg ha litt mer pynt på 🙂

Nå herjer visstnok lillesøstra til Dagmar utenfor og MacLurven og jeg skal på skogtur 🙂 🙂 🙂

One thought on “Juletre og valp

Legg igjen en kommentar

