Hyttetur i mellomjula

En dag i mellomjula dro Morfar, Sofus, MacLurven og jeg på hytta for å sjekke hvordan det så ut etter at Dagmar hadde vært der. Jeg skal ikke si at jeg ble skuffet men det var ikke mye bevis på at det hadde vært storm ut, annet enn at sjøen hadde kommet veeldig langt opp på jordet. Har aldri sett så mye tang og skit i fjæra før.

Sofus hadde på seg skjermen sin pga stingene etter operasjonen og var ikke helt i form men MacLurven storkoste seg. Jeg tok opp en liten filmsnutt men de slutter alltid å gjøre det som er søtt så snart jeg snurrer ivei. Det var ikke mye snø igjen på hytta og vi skal utover igjen om et par helger så det blir spennende å se hvordan det er der nå.

 

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

