Drømmer om våren

Jeg gleder meg sånn til våren, ikke den våren hvor det snør, regner, hagler og er sol om hverandre, men våren når bakken er tørr og helt snøfri. Våren når vi slipper ulltøy, lue og votter og DA skal MacLurven lære seg å springe rolig ved siden av meg mens jeg sykler. Jeg kjøpte en Springer som jeg hadde planlagt å bruke med Sofus men han måtte jo opereres og det har ikke blitt enda.

Jeg vet at MacLurven er for ung til å springe langt og fort men det ER meg vi snakker om, som hverken sykler langt eller fort i utgangspunktet. Jeg gleder meg ihvertfall 🙂 og sommeren 2013 kan jeg skaffe meg en Pawtrekker…. en slik en….

for da kan vi komme oss lenger enn føttene mine klarer ta oss på samme tid 🙂

Men først må vi prøve ut Springeren.

Våren… hvor blir du av…..

6 thoughts on “Drømmer om våren

  1. Ellen (:

    Sukk, vår, ja..Det hadde vært godt. Jeg elsker jo vinteren, men, som jeg tror jeg har sagt før, enten så skal det være VINTER, ellers kan det like gjerne være sommer. Guh. Eneste minuset er den hersensj pollenallergien min, men det skal jo alltid være noe 😛

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Sliter med allergi jeg å, men etter jeg startet med homeopatmedisin er jeg nesten ikke plaget lenger og det er utrolig 🙂

  3. Tønsbergtrioem

    Etter at jeg begynte Kenacort – behandling mot pollenallergi kan jeg istemme helhjertet at jeg også gleder meg til våren:)

    Den pawtrekkeren så kjempefin ut, morsomt å kunne variere turene på denne måten også.

    Fantastisk fint bilde på toppe av bloggen – han er så fin!

  4. Ellen (:

    Japp, behandling mot pollen er gull, jeg har tatt kenacort-sprøyte de siste årene, og er bortimot symptomfri mesteparten av sommeren nå. Altså ikke heelt symptomfri, men sammenlignet med at jeg måtte tilbringe flere somre innendørs som liten er det fremskritt så det holder! I år håper jeg dog på en mye bedre sommer enn i fjor, for den var stusselig. Jeg vil BADE! Og har planer om å lære Thorvald å bade 😛

  5. bettebett Innleggsforfatter

    Glemte å si takk, jeg er jo som alltid enig i at han er fin 🙂 Håper vi og hundene kan møtes en gang, skal dere på utstillingen i Trondheim til sommeren?

Legg igjen en kommentar

