Familietreff

I går hadde vi nok en familiesammenkomst og MacLurven STORKOSTE seg. Jeg tok som vanlig en HAUG med bilder og noen kommer her. Advarsel… det er mange…..

Vi var knapt kommet innenfor porten før MacLurven suste avgårde sammen mamma Sita og søstre Shira, eneste måte å se forskjell på dem på er at MacLurven ikke har ståører og det var veldig praktisk 🙂

Mamma Sita

Tror det må være litt Grayhound i våre også…

og årsaken til sprinten var at pappa Sarek kom.

Shira, Thorvald og MacLurven

Shira ser på mens Thorvald og MacLurven gjør det de alltid gjør når de møtes…

Men SÅ artig er det ikke å se på to som slåss heller.

MacLurven med alle 4 føtter i været i ren glede

Stilig bilde av Thorvald som riser seg.

Shira, Thorvald og Sita

BALL!!!!

Guttaboys

Mac i farta

Nesten ett komplett familiebilde. Fra venstre…Sarek, Sita, MacLurven og Thorvald

Her velger jeg å tro at Sita og Sarek snakker om hvor vakre og flinke barn de har.

Herlig blikk på MacLurven 🙂

Lekestund med mamma

Så en slåsserunde med Thorvald

Vet ikke om Sita ble litt furten over at MacLurven forlot henne til fordel for å herje med Thorvald men morsomt bilde.

Så skulle vi prøve…. prøve…. å få de 5 hundene våre til å sitte stille lenge nok til å få tatt bilde av alle 5. Her, Sita, Thorvald og Shira.

Annen vinkel, Shira og Thorvald

De fleste bildene jeg tok var slik… de andre satt pent men MacLurven ødela alt 🙂 Shira ser på meg som for å si .. Elisabeth.. få skikk på hunden din…

MacLurven, Thorvald og Sarek.

Shira, Thorvald, MacLurven, Sarek og Sita

Sarek og Thorvald

MacLurven gutten min.

Shira

Ellen påsto hun tok et kjempefint bilde av MacLurven men jeg trodde ikke på henne.

Men så viste hun meg dette og det VAR jo et kjempefint bilde 🙂 Takk Ellen 🙂

Thorvald viste oss at han kan sitte bamse men jeg rakk ikke knipse hele han 🙂

Synes han ser litt bebreidende på meg her….

Men så fant Thorvald og MacLurven hverandre igjen og dermed var leken i gang.

Hopp og sprett og tjo og hei

Men så kom vakre Shira og da glemte Thorvald hele MacLurven.

Men det varte ikke lenge…

Shira og MacLurven lusker rundt…

Shira ser jammen meg litt skummel ut synes jeg….

Men kan sitte veldig pent for fotografen også

Lise med en liten kosepause for Sarek og Sita

Sarek la seg mer enn villig ned for å bli koset med 🙂

Thorvald, Shira og MacLurven i forgrunnen

Shira og Thorvald

Vi fant ut at om vi tjoret fast hundene til gjerdet fikk vi sikkert til å ta bilder av alle sammen…. men Mac skjønte visst ikke helt at han skulle holde seg på denne siden

Brødrekjærlighet

Er vi ferdig snart eller?

Sarek hadde dratt hjem da vi tok disse bildene. Fra venstre, Sita, Shira, Thorvald og MacLurven

Shira og mamma

Noooo e vi væl ferdig????!!!

ja 🙂

2 thoughts on “Familietreff

  1. bettebett Innleggsforfatter

    Ja….. heeeelt enig…. ler… jeg er dønn forelsket i alle de hundene. Men en skal vel helst beskjedent si… «tusen takk det var hyggelig å høre :-)»

Legg igjen en kommentar

