Skogtur

Tirsdag dro MacLurven og jeg til Haukvannet og gikk rundt det, det var en nydelig dag, litt overskyet men oppholds. Jeg slapp MacLurven like etter vi kom dit og han var løs stort sett hele turen, vi møtte bare ett menneske og ingen dyr. Jeg husket til og med fotokameraet mitt denne gangen 🙂

Mener du jeg kan gå dit jeg vil, uten bånd????

Vi kom til et kryss og MacLurven ventet for å se hvilken vei vi skulle ta.

Plutselig var han et godt stykke foran meg men stoppet da jeg ba han om det.

Han kom galopperende tilbake til meg men bildene ble så uklare at det ikke var noen vits å legge de ut. Han ser nesten litt kongelig ut her han sitter synes jeg.

wiiiiiiiiiii

Vi tok oss en liten pause under noen trær og det er kjempespennende med alle disse luktene som åpenbarer seg under snøen. Vil også poengtere at det ikke er vårt appelsinskall som ligger der.

2 thoughts on “Skogtur

Legg igjen en kommentar

