Første Springer-tur

Vi er på hytta igjen, det er litt mindre snø enn i påska men fremdeles altfor mye i min mening. Men i kveld var det sol og blå himmel og jeg bestemte meg for at NÅ skulle sykkelen og Springeren prøvekjøres!!!

Maclurven ble festet i den plastdingsen som fulgte med og før jeg hadde rukket å stille meg på rett side av sykkelen hadde han slitt seg løs og stod et par meter unna og så skeptisk på meg. Så jeg brukte det ene Hurtta kobbelet som jeg gjorde ganske kort og trillet avgårde med en enda mer skeptisk MacLurven som ikke skjønte hvorfor han ikke fikk lukte på noe.

Første «turen» med meg OPPÅ sykkelen var kort men god, ca 20 meter i lett nedoverbakke. Andre turen var mye lengere – ihvertfall dobbel så lang som første turen. Under tur 2 rakk han faktisk å springe litt også, men så kom Morfar og da var det slutt på turen.

Jeg tror nok det kommer til å bli artigere for oss begge når vi bare blir vant til det, jeg syntes det var litt vanskelig å sykle og samtidig følge med hvor han var i forhold til hjulene men øvelse gjør jo som kjent mester 🙂

I morgen skal Sofus til pers og det blir artig 🙂

Etter sykkelturen gikk vi oss en tur og jeg elsker dette berget og måtte ta bilde.

20120412-221124.jpg

Legg igjen en kommentar

