1 år med MacLurven

Første gang han smakte på sokkene mine!

Advarsel!! Dette innlegget blir en sippete kjærlighetserklæring til hunden min.

I dag er det 1 år siden MacLurven ble født og 10 måneder siden han kom til meg. Jeg falt jo pladask da jeg møtte mamma Sita første gang og er kjempeglad for at MacLurven ligner så mye på henne. Han er en veldig vakker hund – helt objektivt sett såklart 😉

For ett år det har vært – bortsett fra de første ukene (med søvnmangel og slikt) har det vært et utelukkende positivt år. MacLurven har gitt meg så mye glede og hver dag gleder jeg meg til å utforske verden med han og nå som snøen holder på å forsvinne blir det turer i skog og mark. Han er en fantastisk hund og jeg glemmer stadig at han er så ung som han er for han er både klok og smart.

Lillegutt

Han ELSKER å være ute og som meg bryr han seg ikke om hva slags vær det er. Jo mer det regner/ snør/ blåser jo bedre er det. Skal bli spennende å se hvordan han liker varmen til sommeren. Akkurat nå er vi på verandaen og jeg koser meg i sola mens han koser seg i skyggen.

Det er mange som sier du blir bundet når du har hund men jeg er høyst uenig. Med MacLurven har jeg fått en helt annen frihet enn jeg hadde før.

Flagget henger ute og «mormor» har ringt og sunget bursdagssangen. Gave og kake blr det ikke men mye lek og kos blir det.

Gratulere med dagen MacLurven min. ❤

5 thoughts on “1 år med MacLurven

Legg igjen en kommentar

