Tur i fjæra

I sted var MacLurven og jeg i fjæra og koste oss.

MacLurven jagde noen tjelder og smakte på både sand, tang, div skjell og ikke minst på sjøen. Men saltvannet falt ikke i smak så det kom ut igjen. Om han blir dårlig i magen av alt han smakte på blir jeg IKKE overrasket 🙂

Fjæra vi var i er en sandfjære hvor det i tillegg er langgrundt så både Mac og jeg ble våt på bena for man MÅ jo gå ut i vannet når man vet det ikke er dypt. MacLurven syntes vannet var litt ekkelt så han stillte seg oppå en stein og håpet han kunne vente til vannet var borte men det flør så han hadde blitt mye våtere om han hadde ventet.

Jeg gleder meg til sommeren når vi kan bade, jeg tror ikke det vil by på problem å få MacLurven uti for å kjøle seg ned. I fjor sommer kom vi opp i hele 13 grader i sjøen så om det ikke blir varmere i år blir det ikke bading på meg!

Legg igjen en kommentar

