Nok en skogtur :-)

I dag er det overskyet og litt kjølig så MacLurven og jeg bestemte oss for å ta en skogtur. Jeg liker ikke innsekter og går derfor aldri i skogen når det er sol og varmt.

Ellen, eieren til Thorvald fortalte at de hadde hatt langlina på Thorvald da de var på telttur i helga og jeg har jo alltid hatt MacLurven i kortbånd når vi har vært i skogen men i dag fant jeg ut at jeg skulle prøve å ha på langlina og det var jo genialt. Var litt utfordringer ved å IKKE tråkke på båndet men stort sett gikk det kjempefint og jeg måtte bare hente han inn 2 ganger fordi han ville gå der jeg ikke ville gå. Så takk for tipset Ellen og Jon Arne 🙂

En MÅ jo ikke holde seg på stien….

Legg igjen en kommentar

