Diverse bilder fra diverse turer :-)

Tur til Buevarden

og hva er vel en skogtur i båndtvangtiden uten kryssing av bånd?

——————–

En liten tur til Hysneståa

Bak MacLurven kan du skimte en båt og slik så den ut på nært hold.

——————–

En dag gikk hundene og jeg oss en tur sånn halvveis til Nordlaugen fra Sørvikvatnet og oppover, det var ikke så langt men bare oppover….

Sørvikvannet har blitt veldig gjengrodd synes jeg.

To slitne hunder på vei hjem 🙂

——————–

En dag det ikke var så varmt kastet jeg en haug godbiter ut i gresset som skulle ha vært klipt for en uke eller så siden og både MacLurven og Sofus sporet.

Ikke alle har en hund som rekker tunge til en…

Så kastet vi litt ball og Mac ELSKER jo å springe – han har blitt flink til å apportere også, han slipper ballen frivillig ved føttene mine så jeg kan kaste den på nytt.

One thought on “Diverse bilder fra diverse turer :-)

Legg igjen en kommentar

