En travel helg

I helga var nesten alle av oss på hytta, oss var denne helgen, mamma, pappa, storesøstra mi, niesa mi og lillesøstra mi og MacLurven og Sofus da og jeg tok selvfølgelig en HAUG med bilder.

I dag tidlig dro vi på utflukt til Sørvikvannet igjen hvor jeg håpet å få lurt MacLurven utti men han ville ikke helt…

Før vi dro fikk hundene slappet litt av i bilden, MacLurven har blitt MYE bedre og tryggere på å være i bil og hopper nå (av og til) inn og ut selv.

«Leirplassen vår» –  bilene står parkert ca 30 sekund unna, men det er jo ikke lengden på gåturen som er viktig…?

Jeg ELSKER jo å ta bilder av blomster og kom ikke unna i dag heller. Disse aner jeg ikke heter men de er søte.

Bestevenninnene Mormor og Rikke

Et lattermildt og vakkert tantebarn

Hva er egentlig dette våte for noe???

Jeg kastet utti ei kongle for å se om jeg fikk lurt han utti men han ventet jo bare til kongla kom inn mot land igjen…. smarte hunden

Woohoo han klarte å fiske den ut

Disse har jeg aldri sett før og vet derfor ikke hva de heter.

Mamma gir Merethe en hjelpende hånd.

En luskende Sofus

Jeg hadde MacLurven løs storparten av tiden for han holder seg jo i nærheten av oss men plutselig så jeg halen hans forsvinne i lynget og jeg ble litt bekymret for det er jo hoggorm i Hasselvika men Mac kom med en gang jeg ropte  og så satte jeg på båndet 🙂

Et sjeldent syn…. ett bilde av meg!

Det var en fantastisk dag og det var utrolig vakkert der vi var.

Rikke tok et typisk Morfar bilde!

Legg igjen en kommentar

