Sommeren som regnet bort

Det kommer det til å stå i hytteboka når hundene og jeg drar hjem om noen uker. Det regner og regner og regner og når det ikke regner er det vindstille og en million knott så det er umulig å være utendørs… Regn og 10 grader er jo greit nok men en blir litt lei i lengden.
De siste dagene har vi egentlig ikke gjort noe som har vært verd å skrive om her, men hunden har det bra og jeg har ENDELIG funnet en kam som funker på å fjerne underulla til MacLurven. Den ble kjøpt på Europris til 39,99  og er mye mer effektiv enn de jeg har kjøpt på dyrebutikk.

Hundene og jeg har ca 3 uker igjen av sommerferien vår og selv om det er godt å ha fri skal det bli godt å komme hjem til hverdagen (selv om jeg om 3 uker og 1 dag kommer til å klage på at jeg og hundene kjeder oss hjemme). Jeg kjøpte meg en KickBike før sommeren som jeg har valgt å la være hjemme slik at vi har noe å se frem til når vi ikke er her lenger og den gleder jeg meg veldig til å prøve ut. Tenker at veien inn mot Rønningen Gård kan være et greit sted å trene.

 

6 thoughts on “Sommeren som regnet bort

  1. Ellen

    Nei, denne sommeren har ikke vært mye å skryte av.. Noen fine dager har det jo vært, men de har vært så altfor altfor få!

    Vi drar sørover til helga, håper vi finner litt sol der..

    Viktig å ha en børste som funker ja! Vi har en schäferkarde, eneste jeg syns funker godt nok, men den funker så det monner da. Nå troor jeg vi ser slutten av røytetida her, og det er godt, hehe.

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Jeg har noe ala en schæferkarde men med tykkere eh. pigger som tar NOE men slett ikke alt. Skal se på schæferkarde til neste røyteperiode 🙂 Vi er nok ikke helt ferdig med røytingen enda men det blir nok……

    Håper dere får bedre vær sørafor 🙂

  3. bettebett Innleggsforfatter

    Jeg å!!!! 🙂

    Var nettopp ut på kveldstur med Mac og ble nok en gang våt for regnjakka har ikke tørket siden forrige tur… men vi håper på oppholds i morgen. Alltid optimist vet du 🙂

Legg igjen en kommentar

