Verdens desidert verste hundeeier!

Det må være meg for jeg har dratt fra MacLurven!

Bare se så anklagende han ser på meg her!

Jeg har jo vært på hytta sammen Sofus og MacLurven en god stund nå og i går gikk søstra mi ut i ferie så i dag dro jeg hjem for å ha noen dager alene. Det er første gang siden MacLurven kom hit at jeg er borte fra han (bortsett fra en helg like etter jeg fikk han) og jeg savner han allerede.

Selv om tanken på å være hundefri noen dager, å slippe å gå tur, sitte på sofaen så lenge JEG vil, sove så lenge JEG vil og bare tenke på meg selv er en morsom tanke er det rart. Søstra mi og foreldrene mine som er sammen hundene erter meg og gjetter at jeg ikke holder ut mer enn en dag eller to og jeg ringte nettopp for 4 gang på 3 timer og fikk kjeft…..  jeg VET jo at han har det bra…. men …. han kommer sikkert til å sulte ihjel og kommer sikkert til å ligge i en krok og skjelve når jeg kommer utover igjen, han kommer sikkert ikke til å få noen godbiter eller kos eller leking eller noe……sukk

Selvmedlidenhet er en fin ting?! Ler.

 

 

 

2 thoughts on “Verdens desidert verste hundeeier!

  1. Elisabeth

    Tror nok det går bra med MacLurven, jeg. Ser du bor på Flatåsen, jeg har ei FL-tispe som er 15 mnd nå, og vi bor på Byåsen. Hun er utrolig leken, og vi bruker av og til å dra på hundelekegården på Saupstad. Hvis MacLurven vil leke en dag, kan du gjerne sende meg en mail: elissch@online.no 🙂

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Hei, så koselig, vi vil gjerne møte dere en dag når ferien er over 🙂 Sender deg en mail når vi har kommet hjem igjen. Det går bra med MacLurven selv om jeg savner han veldig 🙂

Legg igjen en kommentar

