Noen sommerbilder

 

Jeg holdt på å snekre en platting noe som førte til at MacLurven måtte være på UTSIDEN av gjerdet han vanligvis er innom og dermed måtte han ha langlina på.

Jeg ELSKER at jeg har en hund som rekker tunge.

Vi måtte jo ha en lekepause inniblant all jobbing også…

Leke mer???

Hmmm.. valgets kvaler… ball eller ballbein?

Ballbein!!!!

MacLurven ELSKER fotballer og klarer utrolig nok å bære dem med seg på denne måten.

Ser veldig fornøyd ut her.

Så måtte jeg jobbe litt igjen og Mac kikket på.

Så kom mormor ut for å plukke bringebær og MacLurven måtte passe på bollen hennes.

Det er ikke BARE hundebilder jeg tar….

Det ble tydeligvis litt kjedelig å se på meg

sååå kjedelig er jeg altså at hunden min legger seg for å sove…

Etter en liten hvil ble det litt posering foran rosebusken.

Men så kom Sofus ut også og da ble det andre boller.

for Sofus fant seg ei kongle!!!!

mistet du den????

Mac måtte tilslutt gi opp og lusket bort til skyggen og la seg ned igjen…

Legg igjen en kommentar

