Spadag for MacLurven

MacLurven har jo en god del underull som jeg ikke har fått av så i forrige uke bestilte jeg time på Trines Hundesalong og der badet de og kammet de han for meg og han ble KJEMPEFIN!!! Pelsen var så fin og ikke noe underull igjen og jeg skal få de til å hjelpe meg igjen neste gang han begynner å røyte. Da vi kom ut på hytta igjen måtte Sofus bruke litt tid på å finne ut om MacLurven var MacLurven for han var jo ren og pen og luktet godt.

Noe jeg ikke hadde lagt merke til før var at MacLurven har et fint mønster  på brystet. Det hjelper visst å børste hunden sin…..

Leking og terging.

 

 

 

One thought on “Spadag for MacLurven

Legg igjen en kommentar

