Ellen med godbitene

Flere bilder fra lekedaten i formiddag. Da jeg var liten var «Stian med sekken» på barnetv men i vår «hundefamilie» har vi «Ellen med godbitene«. Hun har alltid godbiter med seg i motsetning til meg som stort sett alltid glemmer å ta de med meg.

Ellen, Sita til høyre, Balto, MacLurven og Thorvald… jaggu ikke lett å se forskjell på dem bakfra.

Må vel innrømme at MacLurven var en av de minst lydige under denne seansen bare slått av Balto som jo er unskyldt da han bare er 13 uker…

Thorvald ble visst litt lei av å sitte pent og vente på tur, men det varte bare i 2 sekund for han er en fantastisk oppmerksom og lydig hund. Ellen og John Arne har vært flinke 🙂

Venter pent på tur

Min godbit?  Nei… Thorvalds.

Sita sitter rolig i bakgrunnen og venter på tur

Balto og MacLurven – søte da….

 

 

 

2 thoughts on “Ellen med godbitene

  1. bettebett Innleggsforfatter

    Det er enkelt å ta søte og fine bilder når en har så fine hunder som vi har. Skal legge de fra i dag på en cd til deg sammen med de fra utstillingen på Spongdal som jeg enda ikke har fått gitt deg. Sorry.

Legg igjen en kommentar

