Kjedelig høstskogtur med selvpålagt pause.

I helga kom MacLurven og jeg oss endelig i skogen igjen og jeg har tenkt mye etter vi var på MH  at det med at han ikke taklet så godt å være uvirksom i 3 minutter jo har med at vi ALDRI stopper og tar pauser når vi er på tur. Vi går og går og går og stopper vanligvis ikke før vi har kommet hjem igjen. For min del skyldes det min tidligere urasjonelle frykt for vepser og slike flygeting og det at jeg ikke liker å stoppe har jo «smittet» over på MacLurven som ikke skjønner hvorfor vi ikke skal gå lenger. Så jeg har bestemt meg for å trene på å ta pauser når vi er på tur og i helga var ildprøven for oss begge. Jeg synes ærlig talt at pauser er bortkastet tid men det er meg. Vi gikk ihvertfall til et sted egnet for å ta en pause, Buvarden og der satt jeg og stod MacLurven i kanskje 4 minutter og da hadde jeg fått nok.

Det var en nydelig dag.. vel det er egentlig løgn det var skikkelig drittvær.. men oppholds og sol da Mac og jeg var ute.

Ok, nå har jeg sett på utsikten kan vi gå da????

Vakker hund i profil 🙂

På veien hjem plukket jeg denne kvasten med 4 hasselnøtter, jeg er allergisk mot dem (spesielt når de er ferske) men de er pene å se på.

En vakker regnbue fikk vi også selskap av på hjemveien.

Alt i alt var jeg fornøyd med pausetreningen og vi skal fortsette i neste uke.

 

 

 

One thought on “Kjedelig høstskogtur med selvpålagt pause.

Legg igjen en kommentar

