Utstillingsplaner… take two!

Ok, så jeg HAR lyst til å stille ut MacLurven og jeg skjønner ikke helt hvorfor… hvorfor ønsker jeg at en vilt fremmed en skal si om hun/han liker hunden min eller ikke? Hvorfor betyr det noe i det hele tatt hva andre synes? Jeg elsker jo hunden min og synes han er den fineste hunden i absolutt hele verden… men jeg har altså lyst at en fremmed skal si det samme.

Ellen har jo som vanlig greie på ting jeg ikke har når det gjelder hundeverdenen og deler heldigvis av sin kunnskap så om noen uker skal vi trene på utstillingsting sammen og inntil videre skal jeg øve på å få MacLurven til å bli stående og ikke sette seg, samt å trave (noe jeg ikke er helt sikker på hva er) og det å la fremmede menn ta på han og hans edlere deler.

Utstillingen vi sikter mot er Orkdal Hundeklubb sin i november så jeg har litt tid å trene på men langtfra nok tid. Ellen skal stille ut Thorvald og Oppdretter Katrine skal sannsynligvis stille ut mammaSita så det blir forhåpentligvis positive resultat for familien den dagen, jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å ikke skjemme oss ut 🙂

Dette bildet tok av guttaboys Thorvald og MacLurven ble tatt i sommer 🙂

Legg igjen en kommentar

