Sjalusi

Det var mye jeg ikke visste om hunder før vi fikk Sofus i hus… som at hunder har absolutt like mye personlighet som ethvert menneske og at de er like rare og gjør like mye snålt som oss mennesker. Men noe jeg IKKE var klar over før MacLurven kom var at hunder også blir sjalu både på andre hunder og mennesker.

Om jeg koser med Sofus kommer MacLurven og legger seg oppå Sofus eller presser snuten sin mellom oss som om han sier MIN ELISABETH!!!! Og det er jo så søtt at jeg må bare le mens jeg fortsetter å gi Sofus oppmerksomhet.

Jeg vil jo ikke det skal bli verre enn det er nå så jeg prøver desperat å IKKE gi Mac oppmerksomhet når han gjør det men det er vanskelig. Spesielt når han ser på meg med de store vakre brune øynene sine og kun vil ha litt kos….

Legg igjen en kommentar

