Hormonell, pubertal dritthund gies bort!

Dette kunne godt ha vært skrevet på et skilt og hengt rundt halsen til både MacLurven og Sofus (selv om Sofus er 3 år og ikke pubertal lenger). Det KRYR av tisper med løpetid rundt oss, ser for meg at sirkler rundt blokka vår av rett og slett for å være ekkel med meg.  Sprengkåte hannhunder i bånd … på snø og is….. er ikke en særlig artig kombinasjon.

Sofus er ganske så flink til å gå pent i bånd til vanlig men når det er løpetid rundt oss er han HÅPLØS og det er utrolig hvor sterk en liten 10kg stor hund kan være om han luker en flekk i nærheten han vil lukte på. MacLurven er 15 kr til vanlig og ca 45 når det er løpetid og trekker som en snøskuter.

HELDIGVIS er ingen av de håpløse innendørs som jeg vet noen hannhunder er, det eneste er at Sofus gjerne vil ut litt oftere enn vanlig men ingen piping eller noe slikt. Noe som straks fikk meg til å føle meg bedre var dette blogginnlegget om ei tispe som har løpetid og er MYE verre enn MacLurven og Sofus er 🙂 En trenger altså ikke å løse problemer – bare finne noen som har et verre problem.
Ser at det finnes et produkt som heter Bitch Spray og jeg kan ikke fatte og forstå hva noen vil med det… Det er da ille nok uten spray????!!!

2 thoughts on “Hormonell, pubertal dritthund gies bort!

  1. Anonym

    gammelt innlegg, men bitch spray er som regel en spray man sprayer tispene med, for å roe luktene fra tispa, slik at tispa slipper uønsket oppmerksomhet fra hannhunder.

Legg igjen en kommentar

