Tur rundt Haukvannet

Jeg er midt i eksamensperioden og det har blitt lite skogturer på hundene i det siste men i dag måtte vi bare ut en tur og vi dro til Haukvannet. DET var vel ikke det lureste jeg har gjort for det ligger så høyt at selv om det er bart rundt der vi bor var det tjukk holke rundt vannet og jeg hadde begge hundene i sele festet rundt magen og med 26kg trekkkraft  foran meg hadde jeg ikke mye snøre til å holde meg på bena. Men vi kom oss nå rundt vannet og været var nydelig, det slo meg at jeg tar de samme bildene om og om igjen. Sol, natur, himmel, skyer, trær og hunder. Men skit au!

2 thoughts on “Tur rundt Haukvannet

  1. EllenSand

    Heisann 🙂 Koselig at du la igjen en kommentar hos meg.
    Jeg har også gått tur ved Haukvannet, men det er mange år siden og da var det sommer.
    Nydelige hunder du har.
    Ellen 🙂

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Hei, takk for det. Jeg er så forelsket i hundene at jeg ikke klarer å late som jeg er beskjeden. Jeg er HELT enig med deg, de er nydelige!. Verden er liten 🙂 Det var nok litt koseligere å gå på tur ved Haukvannet på sommerstid enn sist uke, det var helt håpløst.

Legg igjen en kommentar

