Kurs – stress og agressjon

I går, lørdag, var jeg på kurs hos Poter uten grenser om Stress og Aggressivitet hos hunder og det var utrolig lærerikt!

Jeg lærte masse om hva stress er og ikke er og hvordan stress kan føre til aggresjon om vi mennesker ikke ser og gjør noe med tegnene hunden gir oss. Jeg lærte til min skuffelse at vi har gjort mye feil med Sofus og at 99% av problemene vi ser hos han er vår feil. Ikke at vi har gjort det med vilje men vi har gjort det av uvitenhet. Forhåpentligvis får vi ordnet opp i det. 🙂

IMG_1619

 

De har andre forelesninger og kurs også og jeg tror jeg skal droppe noen julegaver i år og heller bruke pengene på et klikkerkurs.  Sorry folkens…. 🙂

Legg igjen en kommentar

