Diverse vinterbilder

IMG_1658 copy

Vi har hatt en lengre kuldeperiode i Trondheim og MacLurven ELSKET det!!!! Han ville ut på verandaen og krøllet seg sammen i hundesengen. Jeg måtte sjekke om han var varm og det var han jo med den tykke pelsen.  🙂

————————-

IMG_1675 copy

Forrige helg dro vi til Smistad og gikk på veien mot Rønningen gård. Jeg har fremdeles til gode å komme meg helt frem og vi gjorde det ikke denne gangen heller. Det ble litt for kaldt for Sofus men vi fikk en kjempefin tur på et par cm nysnø 🙂 Her fant MacLurven en tissebusk.

IMG_1678 copy

Solen ser vi jo ikke mye til på denne tiden av året bortsett fra i tretoppene.

IMG_1679 copy

Vil til Elisabeth!!!!!

IMG_1681 copy

Trekkhund jeg nei?!!!

IMG_1691 copy

————————-

Jeg var på IKEA i går og kjøpte en sel med ball og Mac var sååå søt da han la hodet oppå ballen og sov litt. IMG_1700 copy

————————-

Vi har klart å la vannet fryse igjen på hytta og nok et klosett har sprukket, det er 3 gang på 4 år! Men lærer vi?? Nei, virker ikke slik. Pappa, hundene og jeg tok turen utover i dag og hadde en fin tur. IMG_1706 copy

Mye snø til å være på hytta vår.

IMG_1709 copy

Det var til og med så mye snø at jeg måtte måkke trappa!!  Men spade hadde vi selvfølgelig ikke funnet frem så jeg måtte bruke et støvbrett!

IMG_1713 copy

Vakkert 2!

IMG_1715 copy

Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde en liten hageflekk som Maclurven kunne herje på eller bare legge seg litt ned i snøen og ligge der en stund.

IMG_1718 copy

Sofus snøhund 🙂

IMG_1719 copy

MacLurven ville IKKE hjem og la seg like godt ned i snøen og lot som han ikke så meg eller bila…. Tullehunden…

2 thoughts on “Diverse vinterbilder

Legg igjen en kommentar

