Endelig kom vi helt frem!

Rønningen gård har lenge vært målet for turene våre men hittil har vi ikke nådd frem, enten på grunn av føret, min form, valg av kobbel eller at tiden gikk fra oss. Men onsdag morgen kom vi oss endelig hele veien. Det er jo ikke så veldig langt og det er en gørr kjedelig vei å gå med høye trær på begge sider mesteparten av veien men det er nye lukter og nytt miljø for MacLurven 🙂

IMG_0873a

Jeg valgte å bruke langlina denne morgenen og det var et lurt valg. Det var ingen biler på parkeringsplassen og vi møtte ingen, hverken folk eller dyr før vi var nesten tilbake til bila.

IMG_0874a

Hver gang jeg har med kameraet på tur blir jeg frustrert på meg selv for at jeg tror at jeg får til å ta fine bilder av Mac når jeg er alene – så det ble mest slike utydelige bilder som dette. 🙂 Men men

IMG_0877a

En liten rast på meg og lukte lukte for MacLurven.

IMG_0893a

Et kjempefint juletre og langt i det fjerne skimtes Gråkallen.

IMG_0896a

Vi var tidlig ute denne morgenen og solen var ikke kommet helt opp enda.

IMG_0910a

Nesten fremme, bare en «liten» bakke til….

IMG_0912a

Det er jo veldig idyllisk på gården og det ville vært det ideelle stedet å feire nyttårsaften for hundefolk som har hunder som er lydredd.

IMG_0914a

Det var stengt på kafeen og iskaldt på benkene så pausen ble kort.

IMG_0915a

Fin utsikt.

IMG_0921a

MacLurven satte fast langlina da han gikk rundt en benk og DA endelig fikk jeg tatt et fint bilde av han.

IMG_0923a

Kommer du å hjelper meg løs snart eller?????

IMG_0925a

De hadde hengt opp bilder av nissen langs stien, vet ikke hvorfor men det var søtt…

IMG_0926a

Bare vakkert..

IMG_0936a

Ulv?

IMG_0937a

Da vi kom nesten tilbake til bilen møtte vi denne Corgien som het Minni på 1 år. Hun og MacLurven sprang og sprang og sprang, Minni hadde jo kjempekorte ben i forhold til Mac så han sprang lett fra henne men de storkoste seg sammen.

6 thoughts on “Endelig kom vi helt frem!

  1. Tilbaketråkk: På skogtur med skohorn! « Hakasitas Askeladden - MacLurven

Legg igjen en kommentar

