Julen 2012 så langt

Denne julen blir todelt, vi drar på hytta for å unnslippe rakettene på nyttårsaften så vi drar snart utover og blir der til neste år…. ha ha ha… Men jeg har jo tatt noen bilder av jula så langt og utrolig nok INGEN av MacLurven.

Mamma og meg på julaften… neste år vil jeg sitte lengst fra kameraet…

IMG_0940 kopi

Lillesøster og pappa.IMG_0942 kopi

Gave til meg snart?????IMG_0946 kopi

Sofus sov godt ved siden av mormor i sofaen… men var ikke så langt borte at han ikke hørte at jeg knakk av en bit av krumkaken.IMG_0949 kopi

Min veldig vakre niese på middag hos sine besteforeldre i dag. IMG_0963 kopi

Hele gjengen… bortsett fra mamma som tar bildet. Fra venstre… svoger, niese, lillesøster, nevø, meg, pappa og storesøster. IMG_0971 kopi

Store og lillesøstra mi i dyp samtale…. vet ikke om temaet var så dypt men de ser alvorlige ut… IMG_0979 kopi

En hustrig kveldstur i mange minus… men aldri sur…. 🙂IMG_1756 kopi

Denne krybba laget storesøstra mi og jeg i 1978 (jeg var da 7 år gammel og hun var 10) den er kanskje ikke så veldig fin men den er en tradisjon. Siden mamma og pappa har flyttet har de ikke lenger plass til den så i år har jeg den. Om det blir store- eller lillesøstra mi som skal ha den neste år vet jeg ikke, jeg kan godt tenke meg å ha den hele tiden jeg…. hint hint…. IMG_1770 kopi

2 thoughts on “Julen 2012 så langt

Legg igjen en kommentar

