Potesokker til kenguru/marekatt/hund

Etter kveldsturen vår i kveld er jeg overbevist over at MacLurven er del kenguru, marekatt og hund. Det snødde under turen vår og kenguruhunden stupte uti snøfonnene og dykket ned i løssnøen før han hoppet i store sprang fremover… så dukket marekatthunden opp og gravde litt før hodet stakk opp for å se om det kom noen – før han forsvant under snøen igjen for å grave litt mer…  men etter en stund gikk vi videre og da var plutselig hunden der igjen for å tisse på enhver kvist, strå, snøklump……

Ellen fikk til å ta bilde av MarekattLurven i høst da de var så snille å passet han for meg mens vi feiret 70års dagen til faren min.

IMG_0938

Jeg kjøpte potesokker til MacLurven i dag, han sliter med at han får snø/isklumper under, mellom tærne og stopper for å bite de av mens vi går tur og det er ikke bra. Så jeg kjøpte sorte DogBooties i størrelse S på Hund som Hobby på Lade. Vi har prøvd forskjellige sokker på Sofus men alle har falt av så jeg var skeptisk men ble positivt overrasket over dem. Jeg var usikker på hvor stramt jeg skulle feste dem og før vi var kommet hjem hadde 3 av 4 falt av. Men jeg fant de og tok de med hjem og neste gang skal jeg feste MYE strammere. Han synes det var pyton å ha de på seg helt til vi kom ut i snøen, da brydde han seg ikke om dem. De hadde sokkene i rosa også og de skal jeg kjøpe i morgen for det er til støtte for brystkreftsaken og MacLurven er en moderne hund og de rosa vises enda bedre i snøen enn de sorte. 🙂

Legg igjen en kommentar

