MacLurven har blitt storebror!!

Vel, han ble storebror for over en måned siden og jeg har helt glemt å skrive om det.

9. desember ble MammaSita mamma igjen til 6 skjønne små valper, 5 tisper og en hanne.

B-kull 1

I forrige uke var jeg på besøk og forelsket meg helt igjen. 3 av valpene er helt lyse mens 3 er mer eller mindre helt sorte. Jeg har stjålet bildene fra siden til oppdretterne og det ligger mange mange fler bilder der om noen lyst til å se, bare klikk på Valper i menyen til venstre.

Valp4

Jeg kan ikke si at jeg IKKE fikk lyst på en valp eller 6 men det ville jo vært galskap.

Om noen lurer på hva slags oppdrettere Katrine og Hans Petter er kan jeg bare si at de er fantastiske! Snille, vennlige, generøse med sin tid og kunnskap og tvers igjennom hyggelige. Jeg kunne ikke bedt om bedre oppdrettere, hverken i forkant av valpekjøpet eller i etterkant.

MacLurven fikk naturlignok ikke være med siden valpene ikke er vaksinert enda og det var like greit for jeg klarte ikke konsentrere meg om stort annet enn de helskjønne valpene og lille Ingeborg som ikke er så liten lenger 🙂

4 thoughts on “MacLurven har blitt storebror!!

  1. Ellen

    Var der igjen i helga… Er håpløs 😛 Men altså, vi hadde besøk av den mulige kommende dama til Thorvald, og de ville jo se valpene, og da måtte vi jo være med *plystre* 😛

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Selvfølgelig… dere måtte jo bare bli med da….. ler… skjønner deg godt jeg. Hvordan gikk det med dama og Thorvald? Håper det kommer noe på bloggen din om det etterhvert.

Legg igjen en kommentar

