«My life would suck without you»

Kelly Clarkson har en sang som heter «My life would suck without you» og jeg stemmer i med tanke på livet mitt før og etter MacLurven 🙂

Her er «gutten» min 21 måneder på dagen og så skjønn og vakker som bare han er. Enkelte ganger en ramp, enkelte ganger både døv og blind som tenåringer ofte er men ALLTID god og snill og nesten umulig å overse!

20130118-233655.jpg

Dette er forresten det 201 innlegget på denne bloggen. Utrolig hvor meddelsom jeg har vært synes jeg. 🙂

Legg igjen en kommentar

