Medlemskap – en udramatisk historie i 1 del.

Dette er forøvrig en historie helt uten moral (eller mening for den saks skyld) slik de beste historiene er…

Da jeg fikk MacLurven meldte jeg meg inn i NKK og Norsk Lapphundklubb. Jeg får Lapphundstikka i posten 4 gang i året (eller noe slikt) og i fjor var jeg på årsmøtet i Norsk Lapphundklubb avd Trøndelag og trodde alt var i skjønneste orden. Men i desember fikk jeg ikke invitasjon til årsmøtet og det viste seg da at jeg ikke var medlem i NLK avd Trøndelag (selv om jeg var på årsmøtet året før og stemte ved valg av leder og andre) Jeg meldte meg selvfølgelig inn med en gang og betalte det jeg skulle. Jeg ble litt overrasket da jeg i januar fikk fakturaen fra NKK på 720kroner. Det synes jeg var litt vel mye for 4 lapphund stikker i året men jeg er jo en flink pike og betalte.

Så i forrige uke dukket det plutselig opp TOlapphundstikker i postkassa mi!! og slikt hører jo ikke hjemme noe sted.

Så etter en telefon til NKK viser det seg at jeg ikke trenger å være medlem i BÅDE Norsk Lapphundklubb og Norsk Lapphundklubb avd Trøndelag og det skulle jeg ønske noen hadde fortalt meg.

Jeg må selv ta kontakt med Lapphundklubben for å få tilbake det jeg har betalt for mye men jeg kommer til å la det være.

Det viser seg at denne historien HAR en moral og det er å sjekke litt mer før en melder seg inn i ting OG ikke bare betale en faktura som kommer.

IMG_0218 copy

Legg igjen en kommentar

