Poter uten grenser – hundehjelp på døra

I Trondheim er vi så heldige at det finnes noe som heter Poter uten grenser

«Poter uten grenser fokuserer på utdanning av hundeeiere. Mens vanlige hundekurs viser eieren hvordan de lærer bort konkrete øvelser til hunden er mitt mål å formidle kunnskap om hvordan hunden lærer og fungerer. Dette gjør at hundeeieren selv får den kompetansen som skal til for å arbeide med hunden sin. Av tjenester tilbys både individuell veiledning, kurs, foredrag og atferdskonsultasjoner.»

Det var gjennom dem jeg var på det «Stress og aggresjons» kurset i desember og det var så vanvittig bra at jeg anbefaler det til alle jeg kjenner.

Det er spesielt to ting jeg sliter med i forhold til MacLurven. Det ene er at han reagerer så veldig på ringeklokka og det gjør meg GAL! og det andre er at han reagerer med bjeffing og «aggresjon» i enkelte hundemøter. Han er jo 15kg og jeg sliter med betennelser i armer, bein og alt i mellom og det gjør så sinnsvakt vondt når han utagerer som han gjør. Så jeg har bedt om hjelp til de to tingene og får det om et par uker. Jeg gleder meg VELDIG mye til å få veiledning til hvordan jeg skal få kontroll over de to tingene 🙂

p_u_g-header1

Legg igjen en kommentar

