Ekspedisjonsplaner – innkjøp del 1

Det er ikke denne sekken jeg har men jeg syntes denne var fin 🙂

Siden jeg skal på fjelltur til sommeren må jeg jo ha en del ting og i dag kjøpte jeg inn en kniv og bagasjestropper.

Så da har jeg følgende til utstyrslista mi:

  • Sekk
  • Jakke
  • Sko
  • Vannflaske
  • Vann/matskål til MacLurven
  • Langline til MacLurven
  • Kamera – ønsker meg et objektiv til men det er ikke absolutt nødvendig
  • Caps – praktisk i både sol og regn, spesielt når man bruker briller.
  • Lommelykt
  • Sitteunderlag – tror jeg skal oppgradere til reinsdyrskinn
  • Potesokker til MacLurven
  • Flåttfjerner
  • Plaster
  • Hundeleke
  • Kniv
  • Baggasjestropper, i tilfelle sekken går i stykker eller jeg må feste noe til sekken
  • Ziplock poser
  • Termos
  • Antibac våtservietter
  • Bok og penn
  • Kart
  • Nylontråd
  • Solbriller

Hva jeg enda trenger til turen

  • Solkrem
  • Plastlomme til kartet
  • Førstehjelpsting som; pyrisept og pyrisept salve og en liten rull bandasje som kan brukes av både meg og MacLurven

Det er det jeg kommer på i farten men det dukker sikkert opp mer.

2 thoughts on “Ekspedisjonsplaner – innkjøp del 1

Legg igjen en kommentar

