Iskald tur i solen

I morges var hundene våkne lenge før jeg hadde lyst til å stå opp men sola var oppe og da må man bare.

Turen i morges gikk til Smistad og vi gikk mot Rønningen gård. Jeg kikket på termometeret som vist -13 så jeg kledde på meg etter det men glemte å ta høyde for den foræderiske sola! vi gikk med sola i ryggen nesten hele turen og jeg svettet som en gris. Litt dumt å ta av lue og votter men jeg måtte. Hundene STORKOSTE seg, jeg hadde langline på begge og det likte de. Vi møtte ingen og det var greit for meg 🙂

IMG_2100 copy

Bildene kommer i ukronologisk rekkefølge denne gangen. Dette er da vi skulle dra hjem, det er sjelden jeg får tatt bilde av MacLurven med snø på nesa men i dag hadde snøen frosset så det datt ikke av 🙂

IMG_2101 copy

Sofus kjente kulden på slutten og hoppet rundt på 3 foter, han ser ikke helt happy ut her men er nok glad for å være tilbake i bilen. Skulle hatt på han dekke og/eller potesokker.

IMG_2095 copy

PUR LAPPELYKKE!!!

IMG_2094 copy

Langlinene er vel en 15meter og det funket fantastisk i dag, de fikk springe opp i snøkantene og lukte/tisse på alle trærne de ville men de passet begge på at jeg ikke kom for langt unna dem.

IMG_2088 copy

Jeg skrev tidligere at vi ikke møtte noen og det var ikke helt sant, det kom en stor, KJEMPEFARLIG hest med rytter og Mac synes de er skitskumle så han bjeffet ganske mye men ville gjerne bort til dem. De valgte (heldigvis) å ta av på denne lille stien inn i skogen og da vi kom dit MÅTTE Mac og Sofus sjekke hvor det var blitt av den.

2 thoughts on “Iskald tur i solen

  1. Kjersti

    Jeg kjenner jeg er veldig klar for vår og ikke noe mer snø, men jeg må innrømme at det ser veldig idyllisk ut på bildene dine, og det er da ingen tvil om at dette er det perfekte været og føret for en lykkelig lapp 🙂

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Ja, det SER idyllisk ut men vi er SÅ klare for vår! Det var jo mildvær i forrige uke og da så vi enden på vinteren men neida… mer snø og kaldt vær.. sukk. MacLurven elsker det jo så da er det greit. 🙂

Legg igjen en kommentar

