MacLurvens absolutte favorittleke

Flying-Pig-BVi handler jo oftest på Hund som  Hobby og en gang før jul så jeg at de hadde «Flying pig» i lekehylla…. Det er en gris du kan skyte mange meter som hunden så skal hente. Jeg endte opp med å kjøpe en «Flying duck» isteden og MacLurven ELSKER den! På anden tar du tak i nebbet og trekker resten bakover og når du da slipper flyyyyyr den gjennom luften. MacLurven har flere leker og baller men dette er den første han virkelig elsker.

Jeg har tatt den med på hundeparken de siste gangene vi har vært der og han får ikke nok. Jeg «skyter» den og han springer, når han har fanget den hopper og spretter han av glede, kaster den litt opp i lufta eller bare springer rundt med den i munnen. Det er den første leken han bjeffer av utålmodighet for og det er artig for meg også. Det kom en annen hund forrige gang vi var der og Mac var KUN fokusert på den flygende anden så jeg måtte legge den bort slik at han kunne leke med den andre hunden isteden.

De er relativt billige også, 139,- stykket, jeg kjøpte den siste de hadde men jeg så at de har dem på Tam Lade også (jeg kjøpte en gris der i dag). Det som er fint er at de også flyter så til sommeren skal jeg prøve å lokke Mac ut i vannet / sjøen ved å slenge den utover! Jeg TROR han kommer til å hente den og om ikke så får jeg hoppe uti selv..   SONY DSC

2 thoughts on “MacLurvens absolutte favorittleke

Legg igjen en kommentar

