Brødrelek!

I dag fikk MacLurven ENDELIG besøk av Thorvald igjen, ikke at det er SÅ lenge siden de så hverandre men Sofus er bortreist for tiden og Mac kjeder seg noe enormt! Derfor passet det veldig godt med en brødreleketime i dag.

Jeg er så utrolig glad for at vi har Ellen og Thorvald (og oppdretterne våre) i nærheten, det å ha et kullsøsken i nærheten er fantastisk. MacLurven og Thorvald er 23 måneder nå, de deler leker og godbiter og vannskål og det har aldri vært et knuff mellom dem og det vil jeg si er delvis fordi de har fått vokse opp i nærheten av hverandre.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ÅÅÅÅ endelig litt Thorvald og Ellen kos 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et artig syn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ball, pip, ball, pip, ball, pip, baaaaaall

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjedelig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vakker da 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MacLurven synes det han også 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ball?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min ball?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Thorvald merker sikkert ikke at jeg bare lurer til meg ballen…. dumdedum…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min ball!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nei, Ellens ball!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Miiiin ball….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Thorvald ser ganske skummel ut i denne vinkelen 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min ball!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nei, min ball!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Thorvalds ball!

5 thoughts on “Brødrelek!

  1. Kjersti

    De er ganske så like hverandre! Og jeg skjønner godt at det må være koselig å ha en bror så nært, spesielt så lenge de har så stor glede av hverandre 🙂

  2. Tilbaketråkk: Sofus og Thorvald | Hakasitas Askeladden - MacLurven

Legg igjen en kommentar

