Eksamensstress

Her i huset er det eksamenstid igjen noe som betyr lite blogging, turing (nytt ord), leking og aktivisering, men i går trasket hundene og jeg en tur i skogen.

Det begynner å bli tørt hvor snøen har smeltet men en OVERLYKKELIG Sofus fant seg en snøflekk og rullet og rullet og rullet seg til hele han var våt men lykkelig. MacLurven har aldri skjønt poenget med snørulling så han bare kikket på.

Hundene og jeg liker best stier som ikke er så veldig store og vi fant oss en perfekt en, jeg hadde selvfølgelig ikke med sitteunderlag eller mat eller drikke så jeg fikk ikke øvd meg på å ta en pause så det får bli neste gang. Det var et fantastisk vakkert sted akkurat sånn skog som jeg liker 🙂

IMG_2216

4 thoughts on “Eksamensstress

  1. Kristine

    Eksamensstresset er i gang her og… Det er en slitsom periode, men fantastisk når det er over;) Vi tar oss tid til en god tur hver dag. Avkopling for oss og trim for hunden;)

    Den stien så helt super ut;) Og så tørt og fint. Her er mye av skogen veldig bløtt enda ;/

    Lykke til på eksamen;)

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Ja, det er slitsomt men veldig godt når den er over. Vi studenter fortjener en lang sommerferie 🙂

    Skogen begynner å tørke opp nå, det ligger en del snø igjen i skyggen. Håper det tørker hos dere snart også, det er en fantastisk årstid å være utendørs. 🙂

Legg igjen en kommentar

