Før helga

Før helga dro MacLurven på hytta sammen mormor og morfar så Sofus var alenebarn et par dager. En av dagene dro Sofus og jeg til skogs og det er jo ikke ofte bare han og jeg er på tur alene lenger så det var en kjempefin tur for oss begge.

Det har jo blitt vår men vi fant en flekk med snø og Sofus rullet og rullet seg i flere minutter… Han ELSKER snørulling! Vi gikk ikke så langt denne gangen for jeg sliter med betennelser i anklene og knærne men vi gikk bort fra hovedstien og fant oss et sted å sette oss ned. Jeg øver meg jo på å ta pauser når vi går tur.

IMG_2219a

IMG_2227a

Vakker skog

IMG_2225a

Jeg kastet noen godbiter til Sofus som han brukte laaaang tid på å finne, der var jo så mye annet spennende å lukte på.

IMG_2243a

IMG_2246a

Etter pausen gikk vi enda litt lenger og kom over dette døde men utrolig stilige treet.

IMG_2248a

Pauseplassen vår på veien tilbake.

Legg igjen en kommentar

