Ekspedisjonen nærmer seg

Nå er det bare få uker til MacLurven og jeg drar på den store ekspedisjonen vår til Røros.

Jeg har så og si alt klart, jeg mangler bare tørrmat til Mac og ei flakse pyrisept. Ellen tipset meg om Provit frysetørket vom som man kan kjøpe på XXL så det blir en tur dit før vi drar.

Pappa har laget en stav til meg som jeg gleder meg til å prøve ut og jeg fikk en gammel Helle kniv han ikke bruker lenger og sekken er allerede pakket.

Nying-slire

Men før avreise gjenstår eksamen i Finans og Økonomi og så blir det noen dager med venting. 🙂

Været er det vel litt tidlig å si noe om enda, vi har hatt 2-3 FANTASTISKE uker i Trondheim med egentlig altfor varmt vær og jeg håper det blir litt kjøligere på Røros. Jeg har en iPhone og været der må være litt forvirret i varmen den også for den påstår at det er -3 på Røros akkurat nå men om en time skal det være +19…. så jeg kan vel ikke stole helt på den. Men jeg gleder meg!

2 thoughts on “Ekspedisjonen nærmer seg

Legg igjen en kommentar

