Pinlige hannhundproblem…

Jeg har en hannhund.

Han har dermed kroppsdeler jeg ikke har. Jeg lar de delene av han være i fred og MacLurven er en sjenert hund som slett ikke svinser rundt med tissen sin ut. Sofus på den andre side bryr seg filla om hvem som ser hva og legger seg gjerne på ryggen og viser seg frem.

MacLurven har nå fått forhudsinfeksjon/katar.

Bilde tatt 05.11.2009 kl. 16.13 #3 copy

Jeg så det i går da jeg kammet han at det kom ut verk og googlet i vei for å sjekke hva dette kunne være. Jeg føler meg veldig trygg på at han har en forhudsinfeksjon/katar og i går kveld tok jeg turen til dyrebutikken for å kjøpe noe som heter Forhudrens.

MEN

På butikken fikk jeg også detaljerte instruksjoner om hva jeg måtte gjøre og det jeg fikk beskjed om å gjøre er å ta en sprøyte (uten skarp spiss) og sprøyte inn Forhudrensen inn i forhuden og så klemme igjen slik at det ikke renner ut… så skulle jeg massere litt slik at det kommer overalt… og jeg prøvde… jeg prøvde virkelig men jeg fikk det ikke til. MacLurven syntes heller ikke noe om å få noe spylt inn der og jeg klarte ikke holde han rolig. Så jeg ringer dyrlegen i morgen og håper noen der kan viser meg hvordan jeg skal gjøre det og forhåpentligvis går det over uten altfor mange behandlinger… Og tirsdag drar vi til Røros! 🙂 🙂 🙂

One thought on “Pinlige hannhundproblem…

  1. Tilbaketråkk: Dyrlegebesøk i fleng « Hakasitas Askeladden - MacLurven

Legg igjen en kommentar

