Kløvtur

Jeg har ønsket meg kløv til begge hundene lenge og nå har det endelig blitt noe av. Sofus´ sin trengs litt bearbeiding, jeg skal sette på en ekstra stropp under magen og så skal jeg sette på en stropp fra den rundt halsen og feste den til den under magen slik at den blir mer stabil. Sofus bar i dag 200 gram brunsukker, 100gram i hver veske.

IMG_2547a

MacLurven har fått seg Laikakløv, størrelse 20 liter og den er jeg KJEMPEFORNØYD med. Den sitter godt og stødig og han bryr seg ikke noe om å ha den på seg. Jeg mangler å fylle veskene med noe lett og feste stroppen på ryggen hans, for å være ærlig skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal feste den 🙂 I veskene hadde Mac i dag 400 gram linser, 200 gram i hver.

IMG_2548a

Kløvene var ikke i veien for å lukte. De ble skikkelig slitne begge to og ligger nå utslåtte på gulvet. 🙂 Noen vil kanskje stusse på at jeg bruker fleksibånd men når jeg går med begge i skogen er faktisk fleksibånd det enkleste for meg. Da slipper jeg å tråkke på båndene og det er enkelt å snurre dem fra hverandre. IMG_2549a

2 thoughts on “Kløvtur

Legg igjen en kommentar

